Przejdź do głównej zawartości

108. Taka sobie karteczka

Ech.... Wczoraj mi nie wyszło. Miała zupełnie inaczej wyglądać... a wyszło jak widać.

Uzyłam papierów ze Scrap.com.pl: Victoriana, Idylla i Zauroczenie oraz ćwieku z tegoż sklepu. Stempelek Whiff of Joy (mój ulubiony), kwiatki Prima, kropelki akrylowe i Flower Soft. Stempelek oczywiście kolorowany Copicami.



Kartka zgłoszona na wyzwania:
Creative Inspirations #72 Recipe: 5 Flowers, 3 Papers, 1 Ribbon
Fussy and Fancy #16 Pink & Black
Wild Orchid Challenges  #3 One for the Girls

*   *   *
Biegnijcie szybko na  Let's Ink It Up i zostancie obserwatorami. Kolejne super słodycze tam rozdają.
Zestawy Stempelków, nie jeden, nie dwa, ale CZTERY.



Stepelki ufundowała Kathryn Myhre z KLM Digital Designs and Clear Stamps .

 Co trzeba zrobić, aby dać sobie szansę na wygranie tych stempelków?
Po pierwsze trzeba odwiedzić Let's Ink It Up i zostać obserwatorem. 
Potem napiszcie na swoim blogu o rozdawnictwie i zamieście linki zwrotne do  Let's Ink It Up i KLM Digital Designs and Clear Stamps .
Jeśli możecie umieście zdjęcie nagrody z linkiem zwrotnym na pasku bocznym.
I zostawcie komentarz na  Let's Ink It Up.
Macie czas do 4 września

Losowanie tej fantastycznej nagrody już 5 września.
*   *   *

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :***

Komentarze

  1. Agnieszka Witam,
    Piękny znaczek z woj.
    Wspaniały koloryt i szczegółowo.
    Chow Karla

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful card! Great colours!

    Thanks for joining us at Creative Inspirations!

    Hugs Tanja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful card Oma!
    Thank you so much for coming over to play at C.R.A.F.T this week!
    Hugs,
    Eiglas
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. I wish I could translate your blog Oma. Its a terrific card. Annette x

    OdpowiedzUsuń
  5. "Taka sobie karteczka" dla mnie jest śliczna,raz próbowałam zabawy w "te klocki" ale miałam zupełna pustkę w głowie i teraz juz wiem ,ze żadnej krteczki nigdy nie zrobię(chyba ,ze haftowaną;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card hun! Love your use of Fuzz! Thanks for joining us at WOJ!
    Hugs~ Kim

    OdpowiedzUsuń
  7. She is beautiful. You did her very well. LOVE The easle card! Great flowers all around. Thanks for joining us at Fussy & Fancy for this tribute challenge.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for playing along at C.R.A.F.T. this week with Ei's Sketch! Beautiful card - I do love easel cards....and a great job with the sketch! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card, love the image and the design. Thank you for joining us at C.R.A.F.T. this week.
    Hugs
    Suzi x

    OdpowiedzUsuń
  10. Very creative to use dew drops for the center of the flowers. Love this image.

    Thanks for joining us at Fussy and Fancy!

    Hugs, Mindy

    PS. I have some blog candy over on my blog, feel free to hop on over and enter!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Candy

Witajcie serdecznie :)
Dzisiaj mam dla Was coś na osłodę.... Postanowiłam obdarować jedną osobę wykonaną przeze mnie zawieszką z modeliny z poprzedniego posta :)

Aby ją zdobyć należy wykonać odpowiednie kroki:
1. Zostaw komentarz pod tym postem do 10 czerwca 2013 roku  i napisz co Cię skłoniło, aby zaglądać na mój blog :) 2. Opowiedz o moim candy - możesz wykorzystać powyższe zdjęcie, na blogu lub facebooku i zaznacz w komentarzu. 3. Spośród wszystkich osób  11 czerwca 2013 roku wybiorę jedną, do której wyślę zawieszkę (bez łańcuszka, który posłużył jako dopełnienie prezentacji).
I to wszystko. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które chciałyby ją przygarnąć :)

Zaproszenia Komunijne

Witajcie serdecznie.
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bloga Digi-Scrappl, bo mamy dla Was kolejne wyzwanie, już 24 :D
Tym razem proponujemy Wam wykonanie pracy, bez użycia gotowych papierów do scrapbookingu. Może to być kartka lub inna dowolna praca, z przewagą papieru.
Ja przygotowałam zaproszenia komunijne, bo już w maju moja córa będzie miała przyjemność uczestniczyć w tym, jakże ważnym sakramencie.
Aby już nie przedłużać, eleganckie zaproszenia, wykonane przy użyciu papieru wizytowego.


Przez chwilę miałam inną wizję i powstało jedno wyjątkowe zaproszenie, ale nie bardzo mi pasowało kolorystycznie i zostałam ostatecznie przy prostszej wersji.

Do wykonania zaproszeń użyłam jednego z najnowszych stempelków dostępnych w digi-scrap.pl mojego autorstwa: "Komunia- zaproszenie"




Zaproszenia wędrują na wyzwania:
Charisma CardzRibbon, ribbon, ribbon Paper Crafting Journey -Anything made with paper goes Divas by Design #23 Favorite things (ribbon) Paper Shelter Challenge- Anything …

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro.
Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem.
Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym poczyniłam zaproszenie na takową imprezę:


Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka.
Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni.
Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce.



Zaproszenie wędruje na wyzwania: 
Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal
Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam kartka na Dzień Babci.
Ściskam.