sobota, 11 czerwca 2011

DT- Digi Scrap

Witajcie serdecznie.
Cieszę się, że tyle Was będzie w Warszawie i obiecuję, że jak tylko się znajdziemy, to wyściskamy
 się napewno i chociaż chwilkę porozmawiamy :) 

A teraz wracając do bardziej przyziemnych spraw :) Wczoraj ukazało się kolejne wyzwanie na blogu Digi-Scrap.
Tym razem temat to koniec Roku Szkolnego. Zachęcamy więc Was do stworzenia kartek na podziękowanie dla nauczycieli, a może ktoś właśnie kończy szkołę i chcielibyście złożyć gratulacje. Wierzymy w waszą kreatywność i serdecznie zapraszamy do zabawy z nami :)

Na blogu możecie obejrzeć wszystkie prace naszego arcyzdolnego DT.

Ja przygotowałam kartkę dla kogoś bliskiego, kto kończy szkołę.
Wykorzystałam stempelek Vvii "Sowa-Zakończenie Szkoły" i możliwości jakie daje. Stempelek ten jest dostępny jako obrazek do kolorowania i jako gotowy obrazek. Jeżeli nie macie mediów do kolorowania, albo po prostu brak weny, to można wydrukować gotowy, pokolorowany obrazek i użyć go do ozdobienia kartki, tak jak ja to zrobiłam tym razem :)




Wykorzystałam papier z ILS, który tak mi się podobał, że żal mi było go pociąć. Tusze Distress, które pokochałam i bez których ciężko by mi było. Oczywiście maszyna do szycia.

Nie zapominajcie, że do końca czerwca trwa promocja na wybrane stemple w Digi-Scrap.pl.
A zgłaszając pracę na wyzwanie macie szansę na bon na zakupy do Digi-Scrap.pl o wartości 15 zł.



*  *   *
Kartka to lift kartki na wyzwanie Case Study Challenge.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Clearly Inspired  - Distressing.
Fabulous Friday - Stitching.
For Your Inspiration - Picture inspiration*.

Digistamps 4 Joy   - #20 wings 
Tuesday Throwdown - #52 Animals 



Dziękuję Wam za odwiedziny i za pozostawiane komentarze. Ściskam Was serdecznie i życz udanej soboty.

14 komentarzy:

  1. Cute owl with lots of great distressing! So glad you played along over at the CIC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow what a gorgeous card for the photo and I LOVE your little owl card too! Thanks for playing at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely card...thanks for joining us at Digistamps4joy and good luck..

    Bunny GD DS4J

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Cię wyściskam :)
    Śliczna karteczka.
    Gratuluję wyróżnienia w Diabelskim Młynie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautifully done! Love everything about this. So glad you joined us at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  6. You really picked up the colors from the photo inspiration...great card! Thanks for playing along with us at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , beautiful cards!
    Eli (Frosted Designs)
    http://scrap-colors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. This is is pretty. Great colors and a cute image. Thanks for playing along at FYI.

    OdpowiedzUsuń
  9. Totally adorable card. Love that dp and great coloring of that cute image. Thanks for joining us at Digistamps4Joy ~ Charlene GD DS4J

    OdpowiedzUsuń
  10. The owl is so cute. I love the beautiful background and colors. Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown.

    OdpowiedzUsuń
  11. I can't get your translator to work on your blog. But I can still tell that your card is BEAUTIFUL! Thanks for distressing with us at Clearly Inspired Challenge #29 at www.clearlyistamp.typepad.com

    Hope to see you Friday as challenge #30 comes out!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh I love how you stitched on your card! It's adorable!

    Thanks for taking the challenge this week at Frosted Designs!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...