Przejdź do głównej zawartości

Dziękuję Ci, że jesteś

Witam was bardzo serdecznie. Czyżby już było czuć wiosnę w powietrzu? Czy to już ostatnie tchnienie zimy?

Chciałabym Was dzisiaj serdecznie zaprosić na wyzwanie w Szufladzie, którego gospodarzem jest Madzik:

"Dziękuję Ci, że jesteś..."

Madzik zaprasza nas do zrobienia czegoś, co będziecie mogli podarować przyjaciółce lub przyjacielowi, któremu dawno nie mówiliście jak bardzo jesteście wdzięczni za przyjaźń. Po wszystkie szczegóły tego wyzwania wysyłam was na bloga Szufladowego.

Gdy tylko przeczytałam o tym wyzwaniu wiedziałam co zrobię i przede wszystkim dla kogo....

Czasami w naszym życiu pojawiają się osoby, które bardzo nas wspierają, nieważne jacy jesteśmy, one są obok.

 "Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość."

Już nie przedłużam, a dla przyjaciela zrobiłam ramkę z obrazkiem:


W miejscu mniej nasłonecznionym:


Napis to życzenia dla lotników: 
 "May the amount of starts and landings always be the same"

I jeszcze trochę zbliżeń na szczegóły:



Użyte materiały:
papier: Graphic45 Curtain Call
media: tusze, glimmer misty, embossing na gorąco, farby akrylowe, perełki w płynie

A na samym końcu gdy już ramkę ozdobiłam kropelkami w płynie... wypadłą mi z rąk i stąd takie kropelki rozmazane :D

Moja ramka jest liftem (takim bardziej w stylu steampunk) pracy Karoli i moją odpowiedzią na wyzwanie na blogu Case Study Challenge
A tak wygląda oryginał:
Ramka wędruje też na wyzwania:
The Crazy Challenge  - Anything Goes
Dream Valley Challenges - Just For Men
Paper Sundaes - 3E, C10 - Circles
Scrappy Frogs - M - (February) Die Cut
That Craft Place - 2W, 1E - (1st week) Anything Goes
2 Sisters - #80 Anything goes
Our Creative Corner -  Over the edge


Dziękuję Wam za wizytę a podwójnie dziękuję za każdy zostawiony komentarz.
I dziękuję mojemu przyjacielowi, że jest i za wsparcie :D

Komentarze

  1. Świetna :) piękny prezent dla kogoś bliskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. super card hun! Thanks for joining us at 'That Craft Place' this time, hope to see you next time too, so nice of you to give us your support
    hugs
    laney

    OdpowiedzUsuń
  3. This is fabulous Agnieszka, love the masculine feel to it and the rosettes and wings look amazing.
    Have a great week.
    hugs {brenda} xox

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic framed collage, love all the elements.
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna praca, klimatyczna, warstwowa. Mam wrażenie, że dużo się na niej dzieje.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Our Creative Corner.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gorgeous card/frame. This would make a fantastic gift and would look great on the wall. Thank you for joining us at That Craft Place Challenge blog :-) Kerry x

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing, love all the elements! thanks for joining us at CASE Study this week! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ... great card ... loving these fab elements and dimension here is superb!
    Thanks for joining us this week at Our Creative Corner!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. this is just full of delightful embellishments :) thanks so much for playing with us over on CASE Study :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love all the details you have added! Thanks for joining us at Dream Valley!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very cool card - terrific steampunk style elements. Love how you used gears on the rosettes. Great job on the "over the edge" challenge. So glad you joined in the fun with us this week at Our Creative Corner.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow this is a real piece of art. Fabulous

    Thank you for joining us at Dream Valley. Sorry I am so late with my comment! Don't forget to come back today and check out this time's challenge.

    Lin xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Candy

Witajcie serdecznie :)
Dzisiaj mam dla Was coś na osłodę.... Postanowiłam obdarować jedną osobę wykonaną przeze mnie zawieszką z modeliny z poprzedniego posta :)

Aby ją zdobyć należy wykonać odpowiednie kroki:
1. Zostaw komentarz pod tym postem do 10 czerwca 2013 roku  i napisz co Cię skłoniło, aby zaglądać na mój blog :) 2. Opowiedz o moim candy - możesz wykorzystać powyższe zdjęcie, na blogu lub facebooku i zaznacz w komentarzu. 3. Spośród wszystkich osób  11 czerwca 2013 roku wybiorę jedną, do której wyślę zawieszkę (bez łańcuszka, który posłużył jako dopełnienie prezentacji).
I to wszystko. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które chciałyby ją przygarnąć :)

Zaproszenia Komunijne

Witajcie serdecznie.
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bloga Digi-Scrappl, bo mamy dla Was kolejne wyzwanie, już 24 :D
Tym razem proponujemy Wam wykonanie pracy, bez użycia gotowych papierów do scrapbookingu. Może to być kartka lub inna dowolna praca, z przewagą papieru.
Ja przygotowałam zaproszenia komunijne, bo już w maju moja córa będzie miała przyjemność uczestniczyć w tym, jakże ważnym sakramencie.
Aby już nie przedłużać, eleganckie zaproszenia, wykonane przy użyciu papieru wizytowego.


Przez chwilę miałam inną wizję i powstało jedno wyjątkowe zaproszenie, ale nie bardzo mi pasowało kolorystycznie i zostałam ostatecznie przy prostszej wersji.

Do wykonania zaproszeń użyłam jednego z najnowszych stempelków dostępnych w digi-scrap.pl mojego autorstwa: "Komunia- zaproszenie"




Zaproszenia wędrują na wyzwania:
Charisma CardzRibbon, ribbon, ribbon Paper Crafting Journey -Anything made with paper goes Divas by Design #23 Favorite things (ribbon) Paper Shelter Challenge- Anything …

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro.
Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem.
Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym poczyniłam zaproszenie na takową imprezę:


Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka.
Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni.
Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce.



Zaproszenie wędruje na wyzwania: 
Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal
Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam kartka na Dzień Babci.
Ściskam.