wtorek, 28 lutego 2012

Wyróżnienie

Witajcie.

Jaka byłam zaskoczona, gdy wczoraj znalazłam to wyróżnienie, które otrzymałam od ewoz.


Bardzo dziękuję za to wyróżnienie, tym bardziej, że ostatnio blogowy świat trochę zaniedbałam. Tym niemniej świadczy to o tym, że nie zapomnieliście o mnie i nadal mnie odwiedzacie :D

Zasady wyróżnienia:
1. Podaj 7 faktów o sobie (poniżej)
2. Podziękuj osobie, od której je otrzymałeś (powyżej)
3. Przekaż wyróżnienia 15 blogom (tego warunku nie spełnię, bo nie umiem wybrać 15 blogów, za dużo jest moich ulubionych)

7 Faktów o mnie:

1. Mężatka zakochana w swoim cudownym mężu i wspaniałych dzieciach

2. Uzależniona od internetu i komputera.

3. Kocham robótki wszelkiego rodzaju i uwielbiam poznawać nowe techniki. Ostatnio do szaleństwa pochłonął mnie scrapbooking.

4. Uwielbiam czekoladę, to nic, że bolą zęby, ale czekoladę mogłąbym jeść kilogramami.

5. Książki, tak książki- kolejne uzależnienie.

6.  Uwielbiam jeździć na rowerze i nie mogę doczekać się cieplejszych dni, gdy będę mogła wsiąść na rower.

7. Szukam pracy :D

I na koniec jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie :D

1 komentarz:

  1. Gratulacje! No- i powodzenia w poszukiwaniu pracy- zeby była zeby była najlepsza pod słońcem! Pozdrawiam Miko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...