środa, 4 kwietnia 2012

Wyzwanie fotograficzne: dzień 4

Witajcie serdecznie,

Dzisiaj kolejny dzień  kwietnia i kolejne fotki na wyzwanie fotograficzne. 

Na wyzwanie 15 dni  Kwietnia: 4. Zawartość torby.

Hmmmm.... to było ciężkie... bo ja zazwyczaj mam bałagan w torebce. Noszę masę niepotrzebnych rzeczy, typu stare listy, jakieś papierki z ważnym czymś, notes, kalendarz, a dzisiaj z racji tego, że pojechałam jedynie na zakupy nie było kalendarza i notesu, ale cała reszta się nosi dalej. Między innymi można znaleźć komórkę, gps!, nożyczki, klej, portfel, prawo jazdy i płyty ze zdjęciami z kilku lat :D No bransoletka  też od kilku miesięcy się nosi :D


Na wyzwanie: Photo a day April  4. Someone who makes your happy

Tu też miałam nie lada problem, bo nie wiedziałam kogo wybrać, ale w końcu poczekałam na moje dzieci, bo to one sprawiają, że jestem szczęśliwa :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...