niedziela, 13 maja 2012

Jeszcze raz dzisiaj...

Witam Was jeszcze raz.

Teraz mam do pokazania ATC "Kino", tak tak znowu dla Scrapujących Polek. Dawno nie robiłam ATC i tak ciągnie mnie do różnych form.


I teraz coś zupełnie innego.... LO kolejne :D w rozmiarze 23x 23 cm :D W porównaniu do ATC, któego rozmiar ok 9 cm x 6,5 cm.


Liftonoszki zaproponowały taką fajną geometryczną pracę Danielle Flanders do liftu, że po prostu nie mogłam się oprzeć. 

I zbliżenie na mojego kwiatka, którego przyklepałam odrobinę aby nie przeszkadzał za bardzo w albumie, któego LO będą częścią.



Dziękuję Wam za uwagę i za Wasze komentarze :D




1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...