Przejdź do głównej zawartości

Srebro i Złoto

Witam Was serdecznie.
W nocy burza trochę schłodziła atmosferę, ale dzisiaj czeka nas kolejny gorący dzień.

Wczoraj popełniłam kartkę ślubną. Na blogu The Play Date Cafe, dziewczyny zaproponowały paletę barw: Złoty i Srebrny, a ten zestaw wydawał mi się najbardziej pasujący do ślubu. Więc wiele nie czekając wybrałam stempelek Just Some Lines, pokolorowałam go markerami Copics.
Dodatkowo na blogu Case Study Challenge, co czwartek pojawia się kartka do zliftowania. Ja tym razem oparłam się na prostocie kartki i układzie, który odwróciłam do góry nogami.
I tak oto powstała kartka:



Przypadkiem znalazłam srebrne naklejki ażurowe- narożniki, które wspaniale przypasowały mi do tej kartki.
Tak wygląda paleta The Play Date Cafe:


Kartka dodatkowo wędruje na wyzwania:
Paper Pretties - -PPC213 any occasion card


Dziękuję Wam za wizytę i za pozostawione komentarze :*

Komentarze

  1. Śliczna :) ten stempel jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. very pretty!

    Thanks for playing with us at The Play Date Cafe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute image! Great coloring! Thanks for playing this week at The Play Date Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is ever so sweet and utterly perfect for the color story! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  5. This card is so very beautiful. It is soft and sweet and I think you do a beautiful job with your art. I would like so very much to have you play in the challenges at Word Art Wednesday. We offer great prizes, and we would love to have you share your art and link up in our challenges. This week we have TWO great prizes. I hope you will stop by.
    Blessings,
    Karen L
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. How elegant! Your use of die cuts is superb! Great texture and beautiful colors! Thanks for joining us this week at CASE Study!

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful card! thanks for joining us at CASE Study this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wykrojniki, kolory użyte też pięknie! Dzięki za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah such a lovely card, she's such a sweetie. Thank you so much for joining us over at The Play Date Cafe this week!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna:)Posyłam pozdrowienia pełne słońca-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Zaproszenia Komunijne

Witajcie serdecznie.
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bloga Digi-Scrappl, bo mamy dla Was kolejne wyzwanie, już 24 :D
Tym razem proponujemy Wam wykonanie pracy, bez użycia gotowych papierów do scrapbookingu. Może to być kartka lub inna dowolna praca, z przewagą papieru.
Ja przygotowałam zaproszenia komunijne, bo już w maju moja córa będzie miała przyjemność uczestniczyć w tym, jakże ważnym sakramencie.
Aby już nie przedłużać, eleganckie zaproszenia, wykonane przy użyciu papieru wizytowego.


Przez chwilę miałam inną wizję i powstało jedno wyjątkowe zaproszenie, ale nie bardzo mi pasowało kolorystycznie i zostałam ostatecznie przy prostszej wersji.

Do wykonania zaproszeń użyłam jednego z najnowszych stempelków dostępnych w digi-scrap.pl mojego autorstwa: "Komunia- zaproszenie"




Zaproszenia wędrują na wyzwania:
Charisma CardzRibbon, ribbon, ribbon Paper Crafting Journey -Anything made with paper goes Divas by Design #23 Favorite things (ribbon) Paper Shelter Challenge- Anything …

Candy

Witajcie serdecznie :)
Dzisiaj mam dla Was coś na osłodę.... Postanowiłam obdarować jedną osobę wykonaną przeze mnie zawieszką z modeliny z poprzedniego posta :)

Aby ją zdobyć należy wykonać odpowiednie kroki:
1. Zostaw komentarz pod tym postem do 10 czerwca 2013 roku  i napisz co Cię skłoniło, aby zaglądać na mój blog :) 2. Opowiedz o moim candy - możesz wykorzystać powyższe zdjęcie, na blogu lub facebooku i zaznacz w komentarzu. 3. Spośród wszystkich osób  11 czerwca 2013 roku wybiorę jedną, do której wyślę zawieszkę (bez łańcuszka, który posłużył jako dopełnienie prezentacji).
I to wszystko. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które chciałyby ją przygarnąć :)

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro.
Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem.
Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym poczyniłam zaproszenie na takową imprezę:


Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka.
Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni.
Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce.



Zaproszenie wędruje na wyzwania: 
Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal
Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam kartka na Dzień Babci.
Ściskam.