piątek, 10 maja 2013

Spełnienia Marzeń

Ostatnio próbuję robić skromniejsze kartki, bez przeładowań.. ale to nie znaczy, że tylko takie będą tutaj gościły. Ta kartka powstała w momencie gdy już za bardzo nie wiedziałam co ze sobą zrobić.. deszcz za oknem, a ja musiałam wyjść na pocztę.. na odgonienie stresu. 


Kwiatuszki to stempelki MME, wycięte i przyklejone na taśmie dystansującej. Użyłam tu jasnobłękitnego tuszu, co niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach. brzegi kwiatków ubrudziłam czarny flamastrem :)



Pomysł na kartkę pojawił się praktycznie od razu, gdy zobaczyłam nowe wyzwanie  na blogu Case Study Challenge.

A dzisiaj karteczkę wysyłam na polskie wyzwania.
Silesian Craft ( do 16 maja) - Wyzwanie - Majowy bukiet 

i na zagraniczne:
Crafty Sentiments   Use a Sentiment
Moving Along With The Times  - CAS (Clean and Simple)

11 komentarzy:

  1. Aga, skromna ale nie pozbawiona uroku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the popped up flowers on your card...very much reminds me of the inspiration card by Maile. Love the color of that pretty bow too.

    OdpowiedzUsuń
  3. stunning card
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful elegant card - the flowers are gorgeous.
    Thanks for playing along at MAWTT this week.
    Good luck.
    Debs xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful stylish card. Thank you for joining us at FSC this time.
    Yvonne/Meggymay

    OdpowiedzUsuń
  6. A gorgeous card, very pretty
    Thanks for playing along with Crafty Sentiments
    Anne x

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, taka deilkatna i nie przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card, so delicate and pretty. thanks for joining us at FSC this time
    Claire xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful! Love the pretty colors and those flowers!

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful! lovely card - thanks for sharing with us at crafty sentiments and good luck x

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the dimension of those flowers!
    Thanks for studying with us this week on CASE Study!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...