wtorek, 7 maja 2013

Na imieniny

Witajcie serdecznie :)

Na niedzielę musiałam poczynić jeszcze jedną kartkę. Moja córa uczęszcza na Scholę przy kościele i Brat Waldemar, który się nimi opiekuje miał tego dnia imieniny. Kartka musiała być skromna, bez przesadnych dodatków, dodatkowo dla mężczyzny....
Doszłam do wniosku, że najlepsza będzie kartka w stylu C&S, a inspirację w postaci tulipana podsunęła mi moja córka, gdy spytała, czy będzie mogła z ogrodu wziąć tulipanka. Tulipany na kartce kolorowane Copicami.


Tym razem również inspirowałam się kartką z Case Study Challenge.

A z pomocą kolorów przyszedł mi blog: Less is more, gdzie należało wykorzystać dwa przeciwstawne kolory z koła. W tym przypadku padło na czerwony i zielony.

Kartka wędruje sobie jeszcze na wyzwania:
MarkerPOP Challenge - May Flowers
One Stitch At A Time - Anything Goes



4 komentarze:

  1. just lovely
    Fabulous colour choice. Thanks for joining us the week
    Jen x
    "Less Is More"

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful CAS card Agmieszka and great digi for your project. Good luck in this weeks OSAAT challenge and hope to see you back again soon. Hugs Jane OSAAT DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty card. Thank you for playing along this week at OSAAT. I sure hope to see you back again very soon. Good Luck in the challenge!!!

    TTFN,

    CraftyGirl OSAAT DT
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card! Thanks for joining us at OSAAT this week. Best, CG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...