Przejdź do głównej zawartości

CropStop #17

Witajcie! Dzisiaj zapraszam Was do odwiedzenia bloga CropStop, bo tam nowe wyzwanie na ten tydzień.
Na blogu też możecie zobaczyć jak z wyzwaniem zmierzyła się reszta zespołu :)

Ja przygotowałam osłonkę na doniczkę, aby narcyzy zdobiły mi świąteczny i nie tylko stół:



Użyłam tutaj produktów, które możecie zakupić w sklepie CropStop.


A stempelek oczywiście pochodzi z Digi-Scrap.pl: Ptaszki od Anuli

Przypominam, że wpisując kod CTAM-01 otrzymujecie 10% rabatu na zakupy w sklepieCropStop.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Lexi's Creations  - Anything but a card 
Amber's Crafts and Stuff  - #7 use a digi
Simon Says Stamp - anything goes 


Dziękuję Wam za odwiedziny i za wszystkie komentarze, które u mnie zostawiacie, a które sprawiają mi tyle radości :*

Komentarze

  1. This is such a cute idea! I have several plain pots and now I've got some ideas as to what to do with them. Thanks for the inspiration girl! Hugs, Rosie

    OdpowiedzUsuń
  2. Osłonka pięknie Ci wyszła:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely spring plant holder! I think this is just so creative!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a darling project .. so creative, love how you wrapped up your plant. Hugs xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute idea! thanks for joining us at Creative Crafts Challenge. Hugs and Good Luck.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fab poy and much more fun than mine, thanks for sharing with all at Creative craft challenges and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous plant pot, thanks for sharing it with us at Lexis Creations. Sharon x

    OdpowiedzUsuń
  8. this is just great bless you for playing at creative craft hugs cheryl xxx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione