Przejdź do głównej zawartości

Lollipop i specjalne letnie wyzwanie!

Witajcie serdecznie!

Dzisiaj zapraszam Was na specjalne letnie wyzwanie na Lollipop Crafts.

ANYTHING GOES


Wyzwanie trwa od dzisiaj do końca lipca i możecie zgłaszać każdą pracę.  Możecie używać dowolnych stempli, papierów, wynalazków, czyli pełna dowolność :)


Ja przygotowałam tym razem magnes na lodówkę.


Użyty papier to TSC "Wiosenne Przebudzenie", trochę mediów typu Smooch Spritz, Perfect Pearl Mists, tuszy Distress, guziki, koronka i najnowszy nabytek: wykrojnik motylka ażurowego Marianne D.


Magnes wędruje na wyzwania:

Stampalot Challenge- anything goes
4 Crafty Chicks - Stitching.
AiFactory -  Use your favourite embellishment. (Die Butterfly)
Paper Play – Anything but a card.
Divas by Design - #5 die cuts/punches


Dziękuję Wam za wizytę i za pozostawiane komentarze :*

Komentarze

  1. Świetny pomysł z tym magnesem! Piękna ozdoba na lodówkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your fridge magnet is wonderful! A beautiful design, and the butterfly is gorgeous!

    Thanks for sharing it with us at Sir Stampalot Challenge this month.

    Lynne x

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful project, love the vintage feel and the gorgeous butterfly. Thanks for joining us at Sir Stampalot this month.
    Hugs
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  4. What a really super piece of work and so very useful as well.

    Thank you for joining in at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful idea and love that Marianne die! thanks for sharing at Divas hugs Rebekah xx

    OdpowiedzUsuń
  6. A stunning post it holder - gorgeous design! Thanks for joining us at Sir stampalot this month and good luck!

    OdpowiedzUsuń
  7. this so a brilliant great idea.
    Thanks for Joining us in the Sir Stampalot Challenge. hugs Chris xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, this is stunning. Beautiful butterfly. Thank you for joining in the Divas challenge.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is fantastic! the colors are awesome and the stitching adds that little something. thank you so much for sharing it with us at 4 Crafty Chicks.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is gorgeous, fab idea.
    Thanks for joining us at Paper Play for our "anything but a card challenge"
    hugs Mandy xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione