Przejdź do głównej zawartości

Zaproszenia Komunijne

Witajcie serdecznie.

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bloga Digi-Scrappl, bo mamy dla Was kolejne wyzwanie, już 24 :D

Tym razem proponujemy Wam wykonanie pracy, bez użycia gotowych papierów do scrapbookingu. Może to być kartka lub inna dowolna praca, z przewagą papieru.

Ja przygotowałam zaproszenia komunijne, bo już w maju moja córa będzie miała przyjemność uczestniczyć w tym, jakże ważnym sakramencie.

Aby już nie przedłużać, eleganckie zaproszenia, wykonane przy użyciu papieru wizytowego.



Przez chwilę miałam inną wizję i powstało jedno wyjątkowe zaproszenie, ale nie bardzo mi pasowało kolorystycznie i zostałam ostatecznie przy prostszej wersji.


Do wykonania zaproszeń użyłam jednego z najnowszych stempelków dostępnych w digi-scrap.pl mojego autorstwa: "Komunia- zaproszenie"





Zaproszenia wędrują na wyzwania:

Charisma Cardz Ribbon, ribbon, ribbon
Paper Crafting Journey - Anything made with paper goes
Divas by Design  #23 Favorite things (ribbon)
Paper Shelter Challenge- Anything goes
Ruby's Rainbow- White plus one other color  
Sisterhood of Crafters - use a digi
Shopping Our Stash - #42 Embossing  
Tuesday Morning Sketches - SKETCH*- #136



Dziękuję Wam za wizytę i za Wasze komentarze, które dodają mi skrzydeł :D

Komentarze

  1. Beautiful, a fabulous CAS design.
    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Just beautiful! Thanks so much for joining us at Tuesday Morning Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i eleganckie!
    Bardzo ładne, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) proste i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is stunning...so soft and pretty...well done! Thank you for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,
    Oh this is just Absolutely Gorgeous!!! So very pretty, love the embossing detail and the colour scheme is just gorgeous. Thanks for joining us at Ruby's Rainbow and Good Luck. Hope to see you joining us again.
    Hugs Jacqui xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful and very elegant. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  8. a fantastic and very noble and elegant card!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card!

    thank you for joining in the fun with us at Ruby's Rainbow for our "White + 1 other" challenge

    Hope you will join us again soon

    Hugs Shaz x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful card! Thanks for joining us at The paper shelter challenges this week.
    Hugs, Bente

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card. I love the embossing. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful, elegant card and perfect for creating en masse! Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches and hope to see you again next week!

    OdpowiedzUsuń
  13. These are lovely cards! The embossing is gorgeous. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super elegant,gorgeous cards, thanks for playing with us at the papercrafting journey, blessings Hilde

    OdpowiedzUsuń
  15. Great invitations, love the embossing and embellies
    Thanks for joining us at The Paper Shelter Anything Goes Challenge this week.
    Hugs Debs

    OdpowiedzUsuń
  16. sooo pretty...love the white on white and they fit that sketch to a tee! thanks for joining in at Shopping our Stash this week...

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful card, I absolutely love that embossing folder! Thank you for joining us over at SOS this week :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful card - thank you for joining us at Ruby's Rainbow.

    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  19. A really pretty card

    Thanks for joining us at Charisma Cardz,best of luck!

    OdpowiedzUsuń
  20. Simple yet elegant. Love the embossing. :)

    limo hire sydney price

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione