środa, 19 września 2012

Świątecznie

Witajcie. 

Gdy zobaczyłam mapkę na Mojo Monday


 naszła mnie ochota na zrobienie kartki świątecznej. Połączyłam ze sobą kolory, które lubię chyba najbardziej: niebieski i brąz.... I tat oto powstała inspiracja na trwające wyzwanie dowolne na blogu Digi-Scrappl




Dziękuję Wam, że pomimo mojej nieobecności nie zapomnieliście o mnie i nadal mnie odwiedzacie. Jest mi niezmiernie miło czytać Wasze komentarze :)

A karteczka powędruje sobie jeszcze na wyzwania:
Papelitos Stamps #12 Anything Goes
Lollipop Crafts - 2 different punches or dies 
Lovely hAnglar or Sweet Magnolia - Anything Goes 



4 komentarze:

  1. Śliczna kartka :) piękna ta Tildunia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Fabby! I love Tilda... Great JOB!
    Thanks for joining us at Lollipop Crafts. Good Luck!~
    -Sony LC - DT
    sonia-studio60.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...