Przejdź do głównej zawartości

Różowe wyzwanie w szufladzie.

Wczoraj pojawiło się kolejne wyzwanie w Szufladzie. Tym razem gospodarzem jest Jednoiglec , a temat tego wyzwania to:

Kitshy pink


czyli krasnale, Czerwony Kapturek, jelonki i inne ikony kiczu w różowej wersji.

Szczegóły na blogu szufladowym i koniecznie tam zajrzyjcie aby zobaczyć wszystkie cuda, jakie przygotowały projektantki Szuflady.

Ja troszkę szukałam mojej weny, ale udało się... Z powodu wyjazdu służbowego ukończyłam swój projekt na ostatnia chwilę, ale dzisiaj rano udało poprawić mi się zdjęcie i moja praca tutaj pojawi się w nowej odsłonie. W klimacie nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, zawieszka: na choinkę, w oknie, czy gdzie się tylko spodoba, aby osłodzic tradycyjne święta.

Użyte materiały:
 papier biały wizytówkowy groszek, perłowy różowy
wykrojnik: Tim Holtz Tattered Flower
klej magic
dziurkacz brzegowy
tusz: Distress Vintage Photo
stempel: Inkandino najnowszy nabytek z reniferkiem.


Zawieszkę zgłaszam na wyzwania:  (my entry)

The Stamp Man Challenge  #9 Christmas anything goes
Sir Stampalot Christmas Tradition

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione komentarze :*


Komentarze

  1. HoHo Agnieszka
    Proste i eleganckie.
    Piękne!
    Najlepsze życzenia Karla

    OdpowiedzUsuń
  2. this is stunning, so love the idea.and that cute little deer is gorgeous.
    thanks for joining us in the Sir Stampalot Challenge, hugs chris xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there

    What a sweet tag decoration.

    Thank you for joining in at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B
    More Stampalot candy here

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww what a sweet decoration and my fave colour pink.
    Hugs Shirley

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so pretty, would love a tree filled with these. Thanks for playing along at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka jest przeurocza :).

    OdpowiedzUsuń
  7. I do so love your work Agnieszka,and this is no exception! The colour is gorgeous, and the image so cute! Thanks for joining us over at The Stamp Man for our Christmas challenge :

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka your tag is absolutely gorgeous, love it.
    Thanks for joining us at Paper Play for our "Circles" challenge
    hugs Mandy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Just beautiful.

    Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. This is soo adorable! Thank you for playing with us at Paper Play! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous creation, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdpowiedzUsuń
  12. A gorgeous Christmas creation! Thanks for Sharing with us at Sir Stampalot and good luck!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione