Przejdź do głównej zawartości

Szufladowe Anioły


Tak, tak.. w Szufladzie zamieszkały anioły, a to za sprawą Kaprys, która jest gospodarzem dzisiejszego wyzwania. Szczegóły na blogu szufladowym i koniecznie tam zajrzyjcie aby zobaczyć wszystkie cuda, jakie przygotowały projektantki Szuflady.

U mnie anioły trafiły na kartkę w bardzo nostalgicznym nastroju.... 





Użyte materiały:
papiery Róża Wiatrów, Graphic45, MME Bella Bella
ramka z Wycinanki
kwiatek przy użyciu wykrojnika Tattered Floral
koronka, wstążka satynowa, klej magic, maszyna do szycia
tusz Distress Vintage Photo


Kartkę zgłaszam na wyzwania (my entry to challenge):
Everybody Art Challenge  #117 Monochromatic Brown
Papertake Weekly Challenge #53  Autumn Skies
Fresh Brewed Blog #23 Show Off Your Style
Pixie Dust Studio #49 'Let's go Safari'
Stampavie and more #117 Monochrome
The Pixie Cottage #45 Sketch and/or Ribbon, Bows
Alphabet Challenge   D for Doodling
 Southern Girls Challenge #6 Favourite Colour


Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie komentarze, które zostawiacie.  

Komentarze

  1. Przepiękna kartelucha!!! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaka urocza karteczka ...bardzo mi się podoba! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning, elegant and very stylish, I love it.
    Hugs Shirley x x

    OdpowiedzUsuń
  4. oh this is simply stunning the design,the detail and that flower you have made finishes this off beautifully ,bless you for playing at the pixie cottage this week,hope too see you again soon,love hugs cheryl xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow, przepiekne te Twoje Anioly, az mi dech zaparlo...Ale cudo! Twoja karteczka przypomniala mi o piosence Starego Dobrego Malzenstwa "Nieszczadzkie Anioly". Twoje byc moze nie zielone ale rownie wzruszajace...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! Thank you for Showing us Your Style!

    Stacie
    Fresh Brewed Designs DT

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, what a fantastic card, great papers and so lovely image.
    Thank you for your participation at Creative stamp Friends.
    A nice greeting Andrea from germany

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely to see your work at Freshly Brewed Challenges! Thanks for joining us!

    Sweet greetings, Saskia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card :-) the vintage image is lovely and the papers and details are perfect :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh wow, what a stunning vintage card!!!
    Great details and such a lovely image.
    Thanks for joining the Pixie Cottage this week.
    Adrina XX

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautifull card! I just love the collors. Thanks for joining The Pixie Cottage Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous card!
    Thanks so much for playing in The Pixie Cottage this week :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful card - love the image & colours. Thanks for joining the Alphabet Challenge x

    OdpowiedzUsuń
  14. This is stunning in every way!!!
    Thanks for sharing your STYLE at Freshly Brewed Challenges!

    OdpowiedzUsuń
  15. Eine tolle Karte ich bin begeistert.


    Danke für deine Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde-Creative stamps Friends.
    LG Nicole

    OdpowiedzUsuń
  16. What an absolutely stunning card!! I love it all!! Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous card! Thanks for taking part in the Alphabet Challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  18. OH my I think this is gorgeous!! I love the beautiful angels and the wonderful vintage look with the pretty flower anad embellies.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Agnieskza!
    Niestety nie mam tak często ostatnio był na swoim blogu.
    Karta jest piękne, rama do obrazu jest tak wspaniały i doskonały design.
    Najlepsze życzenia i wspaniały pierwszy Nadejście
    Karla

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous card - very classically beautiful. Thanks for playing along with us at Southern Girls. Marie x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione