niedziela, 19 grudnia 2010

Wśród czerni i bieli....

Dzisiaj rano, gdy się obudziłam i wyjrzałam przez okno powitał mnie biało czarny widok z pięknie świecącym słońcem. Natchnęło mnie na ozdobienie mojego terminarza na 2011 rok według palety kolorystycznej The Play Date Cafe.


A tak wygląda mój terminarz:


Użyte przeze mnie materiały:

papier: Latarnia Morska  z kolekcji Zauroczenie, karton wizytówkowy biały, karton żółty
stemple: 7gypsies Pretoria ze sklepu Scrapki.pl
media: czarny tusz Dovercraft
pozostałe: maszyna do szycia, żółte różyczki

Ponadto notes zgłaszam na wyzwania, (my entry to challenge):
C.R.A.F.T Challenge #81 Black, White and a Splash of Colour
 Allsorts #83 Anything Goes
Paper Play Challenges #50 Anything but a card



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*

9 komentarzy:

  1. This is LOVELY! Those flowers in the center on the black and white are STRIKING!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there

    I am thrilled you have joined in my "Free and Easy" theme at Allsorts this fortnight and confess to being astounded by the huge response this weekend.

    I usually like to visit every entry and say a few words about their creations, but the sheer volume so far along with the Christmas preparations we all have to juggle means this is a "copied and pasted" message, for which I apologise.

    Wishing you a very Happy Christmas and wonderful holiday time.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  3. So elegant! Love the way you used the colors and the little bouquet in the center is beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Black, White and a Splash of Colour project , thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won.

    Jo and Tigerlover.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...