Przejdź do głównej zawartości

Bajkowa okładka

Nareszcie mi się udało. Ostatnich kilka nocek poświęciłam mojej bajkowej okładce. Miałam masę frajdy przy cięciu ukochanych papierów Graphic45.
Okładka książki wyszukanej w garażu, potraktowana gesso, farbą akrylową i psikana Smooch  Spritzem.
Potem kilka ozdób z pudelka i okładka wyszła bardzo skromnie.


i środek trochę bardziej bogaty. I tak okładka spełnia kilka funkcji: folderu na zdjęcia i ramki :)
Przepraszam za ilość zdjęć, ale strasznie mi się podoba:)

Zdjęcia moich dzieci pochodzą z czerwcowej sesji  z roku 2009 :)


środek bogaty w media: crackle accent, glossy accents, farba, smooch spritz.  Papiery, dodatki pochodzą z różnych sklepów, dlatego nie będę tutaj przytaczać :)







A bajkowa ramko-okładka wędruje sobie na wyzwania:
Scrapki.pl wyzwanie #2 altered art- Okładka
Craft 4 You- Folder na zdjęcia
2 Sisters - #45 Fairies
Crafty Calendar - M, 1E -  June: Things with wings
Simply Create -  - Wings.
Divas by Design - 2W, 2E - #4 anything but a card 
Scrapbook Sisters - #41 anything goes
Bunny Zoe's Crafts -- Fairies
Cheerful Stamp Pad - mixed media - My favourite background
Shabby Tea Room - Favourite Things


Dziękuję Wam za wizytę i za komentarze, które zostawiacie :*

Komentarze

  1. Piękna okładka , bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna okładka, nie za piękna czasem troszeczkę? hihihi:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka prześliczna , opłacało się tyle nie przespać, a maluszki na okładce też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w twojej alteracji okładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci wszystko wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  6. rany.....alez cudenko!!!!calosc fenomenalna o zdjeciach juz nawet niewspomne!!!Pelne magii cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja zabawa mediami !

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest naprawdę niesamowite projektu. Tak piękne z wieloma piękne kawałki. Dziękuję, że się z nami w Simply Create.

    Ike xx
    SC DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo. Poprostu dzieło sztuki. Kolorki, detale. Wszystko tak dopracowane, że dostałam gęsiej skórki.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany ale cudo ! Jak ja bym chciała kiedyś na żywo zobaczyć Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna okładka, bardzo bogaty środek i słodkie zdjęcia dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely fantastic, wonderful bit of artwork. hugs heidi x

    OdpowiedzUsuń
  13. brak mi słów,
    świetna okłądka, mimo tego bogactwa nie przytłacza, świetna i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne dodatki! Bardzo podoba mi Twoja alteracja.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia w cudnej oprawie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. these are beautiful backgrounds! thank you for joining the "favorite background technique" at the cheerful stamp pad!

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO super - nie mogę oderwać wzroku. A dzieciaczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszka, prześliczna okładka!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Just brilliant so rich in its texture and details, and very sweet children. Thank you for playing along with the Cheerful Stamp Pad.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, cudna... zresztą wszystko czego przechadzając sie po Twoim blogu dotykają moje oczy... Cuda, cuda cuda... /chyba powinnam normalnie skasowac swojego bloga, by sie nie osmieszac :P/
    Naprawde niesamowite prace! Przecudne!:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. How adorable!! I love all the embellies! Very rich in detail :-) Thanks so much for sharing your beautiful creation this week at The Shabby Tea Room :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gorgeous project. Thanks for joining us at Crafty Calendar this month.
    Bev x

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! niesamowita metamorfoza! detale oszałamiają :) aż trudno oderwać od nich wzrok! przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  24. Your project is beautiful. Lovely way to showcase your children.
    Thanks for playing along with us at Simply Create
    Erica (DT Member)

    OdpowiedzUsuń
  25. What a beautiful project and thanks for sharing at My Favorite Bavkground on the Cheerful Stamp Pad.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione