poniedziałek, 16 maja 2011

Lollipop Crafts- Podziękowanie

Witam serdecznie. Dzisiaj zapraszam Was na bloga Lollipop Crafts, bo tam nowe wyzwanie:
Podziękowanie dla.. nauczyciela, opiekunki itp.

Ja przygotowałam kartkę, która prawdopodobnie trafi jako podziękowanie dla pewnej bardzo sympatycznej osoby, której wiele zawdzięczam:



Digi stempelek autorstwa Robyn's Fetish- sponsora wyzwania pokolorwany Copicami. Stempelek Thank You to Paper Pretties.
Papiery z kartonu, ale między innymi My Mind's Eye, Prima. Wykrojnik Spellbinders. Kwiatki :)

A ostatnio mam fazę na kolor zielony :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Stamp, Scrap and Doodle - Use Old Supplies
Totally Gorjuss -  Not Square



5 komentarzy:

  1. Świetny stempelek i cudowna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko czy moja kanwa ze staniczkowymi RRjest u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wyszla. Baaaardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fab card!
    Thanks for playing along with us at Totally Gorjuss - not square challenge and SSDS old supplies.
    Hugs Sue x

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great card!! Love the coloring and the image!
    Thanks for playing along with us on SSDS this week!
    Hope you come play again!
    Tammy, SSDS DT :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...