Przejdź do głównej zawartości
Photobucket


CropStop's "Around the World" Card Making Day Challenge!


W Cropstopie " Dookoła świata" Światowy Dzień Kartek !


In honor of World Card Making day, CropStop is hosting a special challenge. This week, Challenge #39 will include a "plus" to the challenge.

Dzisiaj specjalne wyzwanie z okazji Światowego Dnia Kartki. 

All prize winners will be chosen by random draw. A prize will be given from all that include the "plus" on their project and link it to the CropStop Blog and a prize winner will be chosen from all Challenge #39 entries without the plus. A bonus prize winner will be chosen from all entries linked to the CropStop Challenge Blog. 3 prizes total!

Wszyscy zwycięzcy zostaną wybrani losowo. Serdecznie zapraszam Was na wyzwanie #39 i wyzwanie dodatkowe. Są trzy nagrody do wylosowania.

Challenge #39 is "Stamp Your Sentiment". Any quote, title or sentiment on your project entry must be stamped to qualify for a challenge prize.

Wyzwanie 39 to "Stemplowany Napis". Niech wasze prace zawierają stemplowany napis, tytuł, życzenia lub cytat, tylko takie będą brały udział w losowaniu.

We want everyone around the world to join in friendship on World Card Making Day! So, the "Plus" to Challenge #39 is...include the word Friend/Friendship in your stamped quote, title, or sentiment. There will be a prize for the winner of Challenge #39 using the "Plus".

Chcemy zachęcić wszystkich na całym świecie do przyłączenia się do Światowego Dnia Kartki. Dodatkowe wyzwanie to aby Wasz stemplowany napis zawierał słowo "Przyjaciel".  Wśród osób, które spełnią wymogi tego wyzwania też wylosujemy jedną, która otrzyma nagrodę.

A 3rd winner will be chosen from ALL challenge entries linked to the CropStop Challenge Blog.

3 zwycięzca zostanie wybrany spośród wszystkich zgłoszonych prac.

WORLD CARD MAKING DAY...

World Card Making Day began in 2006 as National Card Making Day. Founded by Paper Crafts magazine to bring card makers together at the beginning of the busiest card-making season of the year, it was first held on October 7, 2006. The initial celebration involved the Paper Crafts magazine audience only; however, due to the positive response it received and the worldwide popularity of card making, the holiday became known as World Card Making Day from then on.

Celebrating its fifth year in 2010, World Card Making Day is celebrated annually on the first Saturday in October. It's a day for the card-making community -- hobbyists, retailers, and manufacturers -- to unite and celebrate the connection and creativity that is the heart of card making.


A moja kartka ze słowem przyjaciel wygląda tak:


Użyłam produktów,  które możecie zakupić w sklepie CropStop.



A kartka wędruje na wyzwania:
Mojo Monday #208 Sketch

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione