niedziela, 26 lutego 2012

Graphic45 Design Team 2012 Audition

Witam Was Bardzo serdecznie.

Dzisiejszy post będzie zgłoszeniem do zespołu projektantek Graphic45. Uwielbiam tę firmę za jej niepowtarzalność i charakter. Wszystkie ich produkty mają swój styl i cięcie tych papierów sprawia mi niesamowitą radość.

Chciałabym Wam pokazać co zrobiłam dotychczas z produktów Graphic45.

Na początek kilka kartek:









Jak również kilka innych projektów:




Projekty, w których nie użyłam produktów graphic45, a które są moimi ulubionymi i pokazują co potrafię stworzyć.





I to chyba na tyle. Mam nadzieję, że te kilka projektów pokazuje mój styl.


3 komentarze:

  1. przepiękne :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace cudne, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po wyróżnienie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...