środa, 20 czerwca 2012

Owocowy Raj

Witajcie serdecznie.

I znów minęło trochę czasu, ale jestem. Zdjęcia czerwcowe też powstają na bieżąco, ale stwierdziłam, że będę je wrzucać na bloga raz w tygodniu, w miarę moich możliwości czasowych.

Dzisiaj jednak chciałabym Was zaprosić na bloga Szuflady i zachęcić do wzięcia udziału w wyzwaniu: 


Zrobiłam karteczkę, na poprawę humoru i aby przypominać sobie, że trzeba się uśmiechać :D



Do zrobienia karteczki świetnie nadawały mi się dwa digi stempelki:
i napis w kształcie bileciku: "Życie jest..." 

Papier bazowy, to resztka opakowania po naklejkach, ale też  zielony papier z zestawu "Powiew Wiosny" dostępny w Scrap Pasji. Dodatkowo użyłąm koronki, wstążki, markeró Copic, tuszu Vintage Distress i słonecznika..

Aby karteczka nie była całkiem płaska, niektóre elementy podkleiłam na taśmie 3d.



Nie zapomniałam też o środku kartki.


W karteczce zawarłam kolor zielony, kropki i koronkę, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie Sir Stampalot Challenge: Bingo
.

Karteczka też wędruje na wyzwanie Scrap Pasji: Kolory Tęczy, bo jest bardzooooo zielona.

I oczywiście wykorzystałam mapkę CardPatterns



A teraz mam dla Was niespodziankę.... Jeśli macie ochotę na tą karteczkę, napiszcie komentarz, a w nim wyraźcie chęć przygarnięcia kartki. Spośród tych komentarzy wybiorę jedną osobę, do której wyślę kartkę.

Dziękuję Wam za odwiedziny i za Wasze wsparcie w postaci ciepłych komentarzy :*

6 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo sympatyczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fun image Agnieszka and so beautifully coloured.

    Thanks so much for joining our Bingo theme at Stampalot challenge this month.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  3. I love it! Thanks for joining us at Stampalot this month.
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful creation
    Thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck!

    Hugs
    Francesca

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute card! Such a sweet image! Thank you for playing along at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fab Entry, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...