Przejdź do głównej zawartości

78. Meadow Sorbet

Po ostatniej wizycie u fryzjera mam nowy Look, ale na razie się nie pokażę, bo zdjęcia wyszły do bani :)
Tym niemniej wczorajszy wieczór znowu spędziłam twórczo. Porobiłam środki we wcześniejszych kartkach i dorobiłam pudełko do kartki z bucikami.
Powstała też kartka specjalnie dla Michelle i jutro rozpocznie swoją drogę do Stanów Zjednoczonych.
Michelle straciła oko i na blogu A Spoonfull of Sugar, kolejne wyzwanie to wysłanie kartki z życzeniami do Michelle.


Kartka w całości powstała z papierów Meadow Sorbet z ILS. Dodatkowo użyłam kwiatki Primy i kryształki 
Primy, Soft Flower, tasiemkę atłasowa i maszynę do szycia.






Ponadto kartka pasuje do wyzwań:

C.R.A.F.T. Challenge #57 'Inspirational  Photo- Purple and Green with Gems'
Crafty Angels 'Circles&Squares'

Sir Stampalot July Challenge 'Lazy Hazy Day of Summer'





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*

Komentarze

  1. Hello Sem,
    This motive is too nice and the colours a hit all around a nice Card.
    Hugs Karla

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful card !!!
    hugs didi

    OdpowiedzUsuń
  3. This is beautiful. The image is adorable and looks great with the flowersoft. The stitching is brilliant too.
    Thank you for joining us at Sir Stampalot this month.
    Clare x

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko kartka jest cudna, a w osiołku się zakochałam. Jeśli jest taka możliwość, to poprosiłabym na e-mila jego "schemat" :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko to bardzo miły gest z Twojej strony:) Kartka jest śliczna, piękne przeszycia. Soft flower wyglądają bardzo interesująco, dają bardzo ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there

    Your card is really lovely, thank you for joining us at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach...zapomniałam dodać - piękny jest ten nowy szablon:) Ciekawa jestem jak wyglądasz w nowej fryzurce? Ja też na dniach muszę iść do fryzjera - fotkę do dyplomu trzeba zrobić to muszę jakoś wyglądać jak człowiek;P

    OdpowiedzUsuń
  8. osiołek jest obłędny:)słodziak do kwadratu:))i te perfekcyjne przeszycia na maszynie...cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a sweet card. Love it. Thanks for joining us at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jak zwykle cudna - idealnie dobrane formy i kolory. Szkoda, że z takiej bolesnej okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful! Looks very summery too. Thanks for joining us at Sir stampalot this month and good luck!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great colours and wonderful details on this card,
    thanks for joining us at Sir stampalot challenge and good luck!.
    Hugs
    Francesca

    OdpowiedzUsuń
  13. Fab Entry, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione