środa, 14 lipca 2010

84. Na urodziny

Wczoraj w ramach odstresowania od upału i od pakowania wieczorem usiadłam do karteczek.
Powstała okolicznościowa :) urodzinowa, imieninowa i słodka :)



Kartka powstała z zestawu Cupcake Dovercrafta, dostępnego w Scrap Pasji. Dodatkowo użyłam kwiatków prima, stempelka  z Polpompu i bradsów doodlebuga, którymi niedawno się chwaliłam :)

Brzegi kwiatków umoczyłam w kleju i brokacie.


Kartka zgłoszona na wyzwania:
C.R.A.F.T. Challenge #58 'Cakes/Ice Cream'
Friday Sketchers #110 mapka

Caardvarks 'Birthday Card'


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

3 komentarze:

  1. Świetna i ma piękny kolor! Wysłałam ci maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna :) Babeczka smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for playing along at C.R.A.F.T. this week with your yummy project! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...