Przejdź do głównej zawartości

103. Urodzinowa Żyrafka.

Karteczka... kolejna stojąca (lubię te stojące karteczki).


Użyte materiały: papier Nikki Sivils, naklejki Nikki Sivils (z jednej kolekcji). Digi to Meljens Designs, kwiatek Prima, ćwiek Nikki Sivils. I oczywiście Copici: RV42, R27, YR04, E08, E51, E33, E35, YR00, BG10, G21.



Karteczka zgłoszona na wyzwania:
Papertake Weekly Challenge 'White and Bright'
Crafty Cardmakers #26 Joy's Recipe (sticker, yellow, animal)
Delightful Challenges 'The Great Outdoors Recipe'


C.R.A.F.T. Challenge #61 'Hot and Spicy colours'

I na nasze Polskie podwórko:
Twórczy Pokój #6 'Motyle'


Szufladowe wyzwanie #4 'Owocowy Raj'




Dziękuję za wizytę i za wszystkie pozostawione komentarze :*

Komentarze

  1. Urocza ta karteczka z żyrafą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka!
    Dziękuję za udział w szufladowym wyzwaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Really lovely, thanks for joining us at Delightful Challenges.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute easel card. I love the butterflies. Thanks for joining us at Delightful Challenges.
    Hugs!
    Cec

    OdpowiedzUsuń
  5. A gorgeous card. Thanks for joining us at C.R.A.F.T. this week.
    Julie x

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta sztalugowa kartka....znów mnie kusisz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Takie karteczki są fantastyczne, bo mogą służyć też za ozdobę, obrazek, nie tylko jako "nośnik życzeń" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione