Przejdź do głównej zawartości

105. GDT Alphabet Challenge

W tym tygodniu znowu gościnnie projektuję dla Alphabet Challenge. Temat wyzwania na ten tydzień to 'O is for Oval'/ O jak Owal.
Znowu wykorzystałam pałętającą się po moim portfelu kartę kredytową (starą):

Przerobiłam ją na kolejną zakładkę z ogonkiem, gdzie ogonek jest w kształcie owalu.




Obrazek autorstwa Elizabeth. Użyłam Copiców: E51, E33, C-5, C-1, YR04, E35, G99, G21, C-7, BG10, YG67, E47. Mój ulubiony papier Christmas Mint, kwiatki  i ćwiek Nikki Sivils i kwatki Prima, tasiemka z własnych zasobów. Brzegi ogonka i obrazka tuszowałam tuszem Latarni Morskiej w kolorze limonki.

I jeszcze trochę zdjęć:






Zakładka już jest własnością pierwszoklasistki :)

Zgłaszam na wyzwania:
Copic Creations #32 Summer Reading
Stampin for the Weekend #44 'Back to School'

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i za wszystkie komentarze, które tu zostawiacie :*

Komentarze

  1. Śliczna :)Gratuluję pomysłowości.buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka :) Masz głowę pełną pomysłów :)
    Jak zrobisz torcik daj znać i podeślij jakąś fotkę :) Cieszę się, że mogłam też czymś kogoś zainspirować :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWietna zakładka, do tej pory wydawało mi się, ze zakładka ma być wąska i długa, a tu proszę....zmieniasz mój punkt widzenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne i bardzo pomysłowe:) i widzę, że na maksa czerpiesz radość z kopików:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMGoodness, this is just adorable! Awesome copic coloring too. So glad you could join us at Copic Creations! Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają zakładki tego typu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW this is stunning and really clever!
    Thanks for joining SFTW this week!
    Hugs Di x

    OdpowiedzUsuń
  8. Great idea!
    I love the stamp and the flowers are beautiful!
    Thank you for joining us at Stampin for the Weekend.
    Heidi-Mari

    OdpowiedzUsuń
  9. Great idea!
    I love the stamp and the flowers are beautiful!
    Thank you for joining us at Stampin for the Weekend.
    Heidi-Mari

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione