Przejdź do głównej zawartości

Paper Pretties Blog Hop

Witam Was bardzo serdecznie. Dzisiaj zapraszam Was do odwiedzenia blogów wszystkich projektantek Paper Pretties. 

Cała przygoda zaczyna się TUTAJ na blogu Paper Pretties.
Przypominam, że już od dzisiaj możecie kupić najnowsze stemple --> TUTAJ w sklepie Paper Pretties.

Dzisiaj też rusza na blogu kolejne tygodniowe wyzwanie:
SUMMER/ LATO

Przyznam szczerze, że do dnia wczorajszego nie wiedziałam co powstanie. Pierwszy projekt (jeszcze nie skończony) to zupełnie co innego. Skończyło się na tym, że jak zobaczyłam orzeźwiające wyzwanie na Scrapujących Polkach, wiedziałam już, że muszę poczynić letnią, orzeźwiającą kartkę.
Kiedyś użycie dla mnie koloru żółtego na kartce było ciężkie, a tu proszę znowu żółcie (pokochałam kolor żółty)




Uff.. zdjęcia robione po nocy. U mnie na komputerze wyglądały dobrze, a u córy (gdzie korzystam z kompa, jak mój odmówi posłuszeństwa) żółcią dostałam po oczach :) Wiecie.. strasznie podoba mi się ta  kartka, co się rzadko mi zdarza, ale czasami... :)

Stempelek "Life is Good" to oczywiście Paper Pretties
Kwiatek 3d powstał przy użyciu wykrojnika Spellbinders Blossom Three i stempelków Heartfelt Collection "Grand Flora"

Zapraszam Was do dalszego skakania po blogach, a trasa wygląda tak:

  • Agnieszka Marchel  (tutaj jesteś- you are here)


  • Chris Veneruso 


  • Debra Vandersteeg 


  • Dominique Hornberger 


  • Frances Byrne 


  • Jacquie Peifer


  • Jennifer Greco 


  • Jessica Fick 


  • Kristine Reynolds

  • Lynda Benden


  • Taylor Usry


  • Heather Lee-Reppen  





  • Kartkę zgłaszam na wyzwania: 
    Scrapujące Polki Kartki#56 Orzeźwiająca kartka z elementem recyklingu.
    Recyklingowi poddałam etykietę z wody, którą uwielbiam:
    Scrapiniec-Inpiracje- Recycling Scrapińcowy (użyłam pozostałości po wyjęciu ramki z kartonika i etykiety z butelki powyżej)

    A Spoonful Of Sugar  - #155 Summer - Colours, images etc
    Bearly Mine -  #12 Anything Goes 
    Craft Room Challenge - #1 Anything Goes 
    Paper Take Weekly - Anything Goes 
    Craft Your Passion - Anything goes.




    Komentarze

    1. Karteczka rzeczywiście bardzo wesoła:))

      OdpowiedzUsuń
    2. Przepiękna karteczka, bardzo energetyzująca! I ten niesamowity kwiat, zachwycający!

      OdpowiedzUsuń
    3. Lovely card. Love the colour and the stitching. Thank you for joining us at Craft-Room Challenge.
      xxx Hazel.

      OdpowiedzUsuń
    4. Beautiful stitching effect,
      lovely flowery card!

      Thanks for playing with us at the first Craft-Room Challenge, good luck and hope to see you again soon;-))m

      OdpowiedzUsuń
    5. Gorgeous card, love the flower. Thank you for joining us at the Craft-Room Challenge.

      OdpowiedzUsuń
    6. Wow, such a really cheerful card with such happy colours. Thanks for joining us on our first challenge here at Craft-Room Challenge, and hope to see you again soon. Julia xx

      OdpowiedzUsuń
    7. Gorgeous, eyecatching card! Good luck in the Craft-Room Challenge and thanks for joining us. Maria x

      OdpowiedzUsuń
    8. This is just lovely! So bright and I love the detail on the flower.
      Thanks for joining our Anything Goes challenge at Craft Your Passion this week.
      Tammy GDT

      OdpowiedzUsuń
    9. This is a real zingy card you've put together :-) I love the stitching ddetail too, thanks for joining us at CRC Debi x

      OdpowiedzUsuń
    10. Gorgeous, and that flower is simplt stunning. Thank you for joining our first challenge at CRC. Nikki DT

      OdpowiedzUsuń
    11. Your flower is very striking...great card, Thanks for joining our first Craft-Room Challenge..Esther xx

      OdpowiedzUsuń
    12. Świetna kartka, a kwiat na niej przecudny :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Wow, such a beautiful card Agnes! Thanks for joining us at Papertake Weekly this week and good luck!

      OdpowiedzUsuń
    14. Beautiful cards...such cute images...thanks for joining us at Bearly Mine ……..
      Hugs
      Judith

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

    Thanks you for visiting, and leaving a comment.

    Popularne posty z tego bloga

    Niech żyje Bal!

    "Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

    Szufladowy Blog Hop

    Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

    Dla Babci

    Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione