Przejdź do głównej zawartości

Dziękuję - CropStop DT

Witajcie serdecznie.

Dzisiaj w Stanach Zjednoczonych jest obchodzone święto dziękczynienia. Jako, że dzisiaj pojawia się nowe wyzwanie w CropStop, to zachęcamy Was do zrobienia kartki dziękczynnej. 

Codziennie pojawia się coś, za co możemy dziękować, a ja chciałabym Wam podziękować, za to że mogę tu być, że ktoś zagląda na mojego bloga. Przede wszystkim chciałabym jednak podziękować wszystkim za wsparcie w ostatnich miesiącach.


Użyte materiały pochodzą ze sklepu CropStop:


Jako, że dawno nie brałam udziału, to zgłaszam kartkę na wyzwania:


Crafting for all Seasons  - #14 Thanksgiving/thank you card/sketch* 
Crafty Creations - #145 give thanks/gratitude
Creative Belli  - #131 Thanksgiving
Little Darlings Challenges  - #12 Thank you
Victorine Originals -  Thanksgiving, thank you





Komentarze

  1. What a beautiful card!!! The colors are beautiful and the ribbon is the perfect touch! Thanks for joining in the fun at Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice card I like your color combo!
    Thank you for joining us for the Little Darlings Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. amazingly lovely card.... really very creative mind you have.
    print plastic cards
    Clear business Card

    OdpowiedzUsuń
  4. BEAUTIFUL card--love your papers and those ribbons are so lush:) Great combo of challenges! THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the PDCC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful card in both color and design! That bow is magnificent and the sentiment panel is gorgeous! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  6. very pretty card-love the patterned paper-thanks for playing along with the creative belli challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice a colorful card!!!

    Thanks for joining us at Little Darlings Challenge Blog this time..
    hugs....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione