czwartek, 24 listopada 2011

Szuflada z kolorami.

Witajcie serdecznie.

Mój bardzo spóźniony post i wyzwanie w SZUFLADZIE. Do 2 grudnia bawimy się z takimi kolorami:



A ja pobawiłam się trochę moim artjournalem i powstał taki wpis na temat, który rzuciła Tusia na Scrapujących Polkach: Gładkie i Okrągłe:


Użyłam białej farby, 

Lilac Posies - Fireworks! by TsukinekoLulu Lavender - Fireworks! by Tsukineko,  tuszu zielonego z Latarni Morskiej, wycinku z gazety i czarnego cienkopisu.


Dziękuję Wam bardzo za wszystkie ciepłe słowa, które zostawiacie u mnie na blogu i za to, że mnie odwiedzacie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...