piątek, 4 listopada 2011

CropStop #44 Bałwanek

Witam Was bardzo serdecznie. Nawet nie wiem kiedy upłynął mi ten miesiąc, jak nie było mnie na blogu.

Ale dzisiaj jestem i chciałabym was zaprosić do wyzwania na blogu Cropstop i do stworzenia pracy, gdzie tematem przewodnim jest BAŁWAN.

A tak wygląda moja bałwankowa kartka:


Kurs na kartkę znalazłam gdzieś w internecie, ale nie podam dokładnego adresu, bo nie pamiętam gdzie :D

Do zrobienia kartki wykorzystałam produkty, które możecie kupić w sklepie CropStop:



Serdecznie zapraszam Was do wspólnej zabawy :D




6 komentarzy:

  1. Miło Cię widzieć :) Kartka fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mogę co najwyżej napisać sobie na czole "ale ze mnie bałwan" i to zgłosić na wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, ale nie mogłam nigdzie znaleźć daty do kiedy jest to wyzwanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalny !!!!dobrze ze wrócilas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa i wesoła karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...