Przejdź do głównej zawartości

Na czerwono - Osaat


Witam was w niedzielę. Powoli wracam do blogowego życia, a co za tym idzie zaczynają się pojawiać rzeczy przygotowane w ramach obowiązków DT. Dzisiaj praca przygotowana na wyzwanie OSAAT:

CZERWONE

Moja kartka ze stempelkiem Floppy Latte Designs "Three Gifts"





Obrazek kolorowany Copicami, a w użyciu cudowne papiey Graphic45 "Christmas Emporium".

Kartka wędruje na wyzwania:
2 Sisters - #67 Holiday
Craft Your Days Away  -#34 Buttons or bows
Fairy Tale – Christmas
Lily Pad -  Buttons
Simply Create Too - All About Christmas
Totally Papercrafts - Christmas
Little Red Wagon - #108 Christmas
Scrapbook Sisters - #61 Christmas
Everybody-Art-Challenge - #169 Christmas Card





Komentarze

  1. Śliczna i bardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a cute card. thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. hugs, becky

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka.
    Taka Twoja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A lovely card with a beautiful layout. Hazel x

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous Agnieszka, I have missed your wonderful creations, glad to see you blogging again.
    Hope you have had a good weekend.
    luv and hugs {brenda} xoxox

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely card design! I love the old-fashioned charm you created with the pretty layered papers. I'm so glad you joined us at Lily Pad Cards!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card Ona!
    xoxo Marjo

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty card, thanks for linking it up to Little Red Wagon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your card is so very lovely and stunning! I love the image and the colours you have used! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning card, welcome back :o)
    Hugs
    Nikki

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful colors and composition. Such a wonderful vintage feel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous card!
    Thanks for playing along with us on Totally Papercrafts and good luck
    Anne x

    OdpowiedzUsuń
  13. So pretty. I love the depth of the colors in this card.

    Thanks for joining in our buttons and bows challenge at Craft Your Days Away.

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  14. A lovely Christmas card using a button and a bow.

    Thank you for joining us this fortnight in our bow or button challenge at Craft Your Days Away

    Sarahx

    OdpowiedzUsuń
  15. What a fantastic work. Great paper.
    Thanks for joining us at the Fairy Tale Challenge.
    xx Sandra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione