niedziela, 13 maja 2012

Dino Album

Witam Was serdecznie.

Dzisiaj aby nie przesadzić z długością posta pojawią się trzy :D. Sobotę spędziłam bardzo kreatywnie.
Na początek mini album z płyt cd (uszkodzonych). Do zrobienia tego minialbumu zainspirowało mnie wyzwanie na Scrapujących Polkach.

Mini Album na okrągło., czyli album o okrągłym kształcie. Dodatkowo na każdej stronie miało pojawić się koło. A więc:






Jako, że mój słaby dziurkacz nie ma sił aby w płycie zrobić dziurki, to dokleiłam kawałek tekturki do płyty, w taki sposób:



Dzięki temu nie miałam potem problemów z dziurkami :D

Album wędruje sobie jeszcze na wyzwania:

Great Impressions - - (May) Anything goes
Happy Scrappers  #1 Anything goes






4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł :) super praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely album, and cute photos! Thanks for taking part in our first Happy Scrappers challenge, hope to see you again xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic album & such fun too
    Thank you so much for taking part in the first Happy Scrappers challenge
    Jane x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...