Przejdź do głównej zawartości

95. Wśród Dinozaurów.

Jakiś czas temu (jeszcze przed przeprowadzką) wybraliśmy się na wycieczkę do Dino Parku :)
Dzieci zachwycone,a tuptuś zauroczony potężnymi gadami :)

Wczoraj późną nocą powstał scrap na tę okoliczność.
Użyłam papieru Karoli  Idylla, resztek z pudełka, kwiatków Prima,crackle accent,  tasiemki i folderu reklamowego (bilety gdzieś w tej przeprowadzce zaginęły). 
Po kliknięciu w fotkę zdjęcie się powiększy.

I jeszcze trochę zbliżeń:













Scrap zgłoszony na wyzwania:

The Pink Elephant #17 'all about the memorabilla' 
Creative Scrappers #114 Sketch


Sir Stampalot Challenge 'Lazy Hazy Days of Summer'


*   *   *

Parę słów wyjaśnień.
Osoby, które czekają na wygrane u mnie candy, bardzo przepraszam.... przez to moje przeprowadzanie się, jedno candy mam nie ukończone i jak tylko wyczaję, gdzie się schował lakier szybciutko wykończę (Madziu to Twoje kolczyki), a Basiu zakładeczkę wyślę do Ciebie, gdy tylko przygotuję przydasie na dodatek, ale najpóźniej wyślę w poniedziałek najbliższy....
I jeszcze moje opóźnienia RR-owe...
TeaBag już  jutro zagości na moim tamborku, co oznacza, ze BeachBag już polecial dalej (zdjecia wstawie już niedlugo), i trzecie staniczki zaraz po torebeczce... a potem już buciki od Michaliny i mam nadzieje, że w sierpniu nadrobie wszelkie zaległości....
A kartek powstaje ostatnio tak dużo, bo tworze je po nocach, co skutkuje moim niewyspaniem.... Nie umiem wyszywać przy sztucznym świetle (bardzo szybko meczą się moje oczy), a w dzień w domu tez za bardzo nie mam jak wyszywać, bo muszę pilnować małego urwisa, aby nie wchodził po schodach na gore i mieć go ciągle na oku... (w dużym mieszkaniu oznacza to bieganie z pokoju do pokoju) 

Przepraszam Was wszystkie za moje zaległości, Buziaki

*   *   *

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*

Komentarze

  1. This is a brilliant layout. I love it! Thank you for entering it into the challenge at Sir Stampalot this month.
    Clare x

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, pomysłowy scrap no i miejsce bardzo twórcze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous page - love all the texture and shapes. The cracked glaze on the photo is especially fab. Thanks for joining in at Creative Scrappers.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous layout, lovely sunny colours and fab photos. Thanks for sharing at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  5. What a fabulous layout! I love all the little pictures on the side and the crackle affect too! Thanks for joining our scrap challenge this week at TPE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous layout, love all the details and fab photos.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię dinozaury :).

    Cieszę się, że jedna torebka jest już wysłana, a kolejną zaczynasz :).

    Troszkę Ci zazdroszczę dużego domu ale biegania po nim już nie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wycieczka do Dino Parku musiała być świetną zabawą,a to co powstało pod jej wpływem cudowne,podziwiam Twoją zręczność i pomysłowość;)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a fab layout , so much texture, its great.
    hugs chris xx
    thanks for joining us in the Sir Stampalot challenge.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione