Przejdź do głównej zawartości

Let's Ink It Up #9 Romantycznie...


Dzisiaj czas na kolejne wyzwanie na blogu Let's Ink It Up. To już mój ostatni projekt jako członka zespołu projektantek. 
Był to dla mnie bardzo dobry czas, nauczyłam się nowych rzeczy i poznałam fantastyczne osoby. Suzanne, dziękuję za możliwość bycia wśród tak kreatywnych osób i za możliwości, które mi stworzyłaś :)
Na pewno nie żegnam się na zawsze z LIIU, gdyż jest to blog pełen ciekawych wyzwań, w których będę chciała niejednokrotnie, jeśli czas mi pozwoli brać udział :)

Tutaj zobaczycie nowy skład na 2011 rok. 

W tym  miesiącu wyzwanie brzmi:

ROMANCE/VALENTINES

Romans/ Walentynki

Więc bierzcie się do dzieła i twórzcie piękne prace w tym temacie, bo warto. Wyzwanie sponsorują:




A teraz, po tym wstępie czas na prezentację mojego projektu:



Ramka pomalowana białą farbą, potraktowana tuszem Distress Vintage Photo. 
Stemple przeze mnie użyte to 7gypsies Pretoria. Gazetowe serduszko i kawałek sznurka. I wisienka na torcie w postaci kryształków Primy.


A zawijaski na dole potraktowałam dodatkowo embossingiem na ciepło antique linen.



Zajrzyjcie na bloga LIIU, aby zobaczyć pozostałe projekty projektantek i pamiętajcie, aby zgłosić swoją pracę należy użyć stempelka tradycyjnego, nie digi.

*   *    *
Ramkę zgłaszam na wyzwania:

Scrapujące Polki Altered Art#37 Ramka
My Time to Craft #126 Flourishes
Simon Says Challenge Love is in the air
Fussy and Fancy ' #29 Valentines no red or pink
Timbroscrapmania #19 No cards
 Craft Us Crazy #1 Anything Goes
Little Claire's Designs #1 Anything Goes




Dziękuję Wam za odwiedziny i za wszystkie komentarze, które tu zostawiacie :*

Komentarze

  1. Śliczna rameczka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! This picture frame is GORGEOUS! Lovely project!!!

    Thank you for participating in the first challenge at Craft Us Crazy! I hope you'll particiipate again soon.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fabulous project! I love the detail! Thank you for joining us for Little Claire's first challenge. :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Simply stunning. Thank you for joining us at Craft Us Crazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. STUNNING!!!!!!!!!!!!!!! Amazing work my dear!!

    Hugzzz
    Tammy xox

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic idea, stunning frame. Hugs Suzanne x

    OdpowiedzUsuń
  7. GORGEOUS!!!! Love it!!! Thanks for sharing with us at Craft Us Crazy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, such a great project, thanks for joining the Craft Us Crazy challenge, hope to see you again. Hugs, Frea

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely gorgeous!!!

    Thanks for sharing with us at Craft Us Crazy and hope to see you joining again!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your frame is simple but the same time very beautiful and very romantic! Thanks for joining us at TSM Challenge! Lina

    OdpowiedzUsuń
  11. Clever idea your frame is perfect what a talented lady you are Agnieszka.
    Hugs Shirley x x

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning project Agnieszka and I agree with Shirley, you are very talented. It has been a pleasure to work with you and see your gorgeous projects. All the best for your future and I shall keep following your work.

    Hugs Ali x

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful frame Agnieszka! Really elegant. Thanks so much for all your inspiration and creativity over the last 6 months at LIIU, we're going to miss you
    Claire xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh this is just stunning! What a beautiful frame for a beautiful photo. The perfect creation for our Love is in the air challenge! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp challenge!
    Hugs,t

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutely BEAUTIFUL work. I love everything about it. What an inspiration you are. Thanks for joining us this time at Fussy and Fancy. Hope to see you again soon.
    Love Susan
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione