Przejdź do głównej zawartości

Urodzinowo

Witajcie serdecznie.

Chciałabym Wam przypomnieć, że na blogu digi-scrap.pl trwa wyzwanie kolorystyczne!



W ramach inspiracji zrobiłam kartkę książkę urodzinową, która już trafiła pod wskazany adres:


W środku miałam masę miejsca na życzenia :) Życzenia, cytat zaczerpnięty z internetu znalazły się w ramce Dragonlady.



Okładka książki ozdobiona wstążkami, skrzydłami anioła, tak jakby kartka miała zaraz odlecieć. I napis pochodzący z Digi-Scrap.pl "Magicznych Urodzin". Napis i tekturka pod są naklejone na taśmę dystansującą. 


Karteczka wędruje na wyzwania:


Na Strychu  (do 18 grudnia) - warstwowy element 3D

Rapakivi - (do 27 grudnia)  #12 wytłaczamy 

I na zagraniczne:

Eclectic Ellapu  - Anything Goes 
One Stitch At A Time  - Use a Digi 
Totally Gorjuss -  #162 For Someone Special
Card and Scrap -(ends Dec. 28) Anything goes
Natalie and Amy's Challenge -  Winter wishes
Really Reasonable Ribbon -  Anything goes plus ribbon





Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze, które zostawiacie. Nawet nie wiecie ile one dodają energii i skrzydeł :)



Komentarze

  1. A beautiful project. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fabulous project! Thanks for sharing at One Stitch at a Time, good luck with the Hop, and a very Merry Christmas to you. Judy x DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Hvor er den dog smuk.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
    knusss♥

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beutiful box ! Thank you for joining us at Card and scrap...
    Hjørdis :0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning creation, Love those colours & design.. Thank you for joining us at Eclectic Ellapu... Merry Christmas May x

    OdpowiedzUsuń
  6. This is totally beautiful. Love the design with the bookcard, the use of diecuts and wings. Thanks for playing at Totally Gorjuss and good luck. Hope to see you back saturday for another challenge. Bettina xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Flot æske i fine farver ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap and Merry Christmas..
    Hjørdis :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!
    Thank you for joining us at RRR!
    Hugs
    Heather

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for sharing over at Eclectic Ellapu and hope to see you join us again in 2013... Happy Christmas
    Elaine aka Ellapu

    OdpowiedzUsuń
  10. What a gorgeous project! I love the blue colours. Thanks for joining in our OSAAT Blog Hop and I hope to see you back again for our next challenge.
    Hugs, Tracey (DT)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione