Przejdź do głównej zawartości

Mediowy blejtram

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie.

Nie ukrywam, ale wczoraj cały dzień oczekiwałam wieczoru, gdy dzieci w łóżkach już spią, a ja mam wieczó rdla siebie i swoich pasji.

Niedawno zakupiłam w Jysku blejtramy, bo zawsze kusiło mnie to , co dziewczyny robią na blejtramach. Powyciągałam wszystkie mediowe produkty jakie znalazłam w swoim kąciku (gesso i pasta strukturalna od Ayedy), trochę mgiełek, wyszperałam nawet stare szablony do robienia ornamentów. Przez cały dzień natychałam się mixed mediowo i oto mój efekt:



Strasznie nie lubię swoich zdjęć, więc mam bardzo ich mało. To zdjęcie to sprzed dwóch lat chyba, gdy zaczęłam powoli zmieniać kolor włosów.. Dziś już są urośnięte znacznie bardziej (włosy oczywiście)

Kolory rzeczywiste najbardziej zbliżone do tych powyżej.


I trochę szczegółów:








To na pewno nie moja ostatnia mediowa przygoda, ale to już jak będę miała pistolet do kleju, bo mam kilka innych pomysłów na taką zabawę jeszcze :)

A mój blejtramik wędruje sobie na wyzwania:

  • Diabelski Młyn ( do 1 kwietnia) - wyzwanie tematyczne "o sobie"  
  • Craft-Szafa ( 30.03. ) - BINGO: (moje bingo po skosie: kwiatki, tekturki i koronka)




Komentarze

  1. Ileż tu się dzieje! :) Świetne są te wszystkie szczegóły!
    Dziękuję za udział z wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala praca. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana próba ;) super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blejtram! Bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakież to szczegółowe, tak wiele się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyszlo, rewelacja! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. ile szczegółów!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione