środa, 18 kwietnia 2012

Album


Witajcie serdecznie!

Dzisiaj mój pierwszy album dla mojego męża. Niedawno obchodził 40-te urodziny, a mi z albumem trochę zeszło.



Całość powstała z papierów Lemonade i do albumu wplotłam metki z różnych ubrań, a które tak mi się podobały, że musiały znaleźć zastosowanie w jakiejś mojej pracy.

Uwaga, ostrzegam, że jest dużo zdjęć :


Do kart użyłam między innymi metek, farby akrylowej i tekturek z wycinanki.


Sznurek, guziki, zawieszki metalowe i perełki w płynie.


A tu wpleciony papier Graphic45: Christmas Emporium







Tak, tak, duzi chłopcy też lubią budować zamki z piasku :D



A ostatnia strona, która jest jednocześnie okładką, to taki mały żart :D Nasze wspólne ostatnie zainteresowanie.


Dziękuję wszystkim, którzy wytrwali do końca tego postu. Cały album wielkości 20 cm*16 cm.

Zapowiadam, że to nie ostatni taki album, ale obiecuję Wam, że będę pokazywać sukcesywnie, a nie wszystko na raz :D




5 komentarzy:

  1. Super cute album. Your papErs are fantastic

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) widać, że dużo pracy w niego włożyłaś..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent i z sercem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album. Oglądanie go to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...