Przejdź do głównej zawartości

Bajkowo w Szufladzie

Witajcie serdecznie,

Po małych zawirowaniach przychodzi dla mnie spokojniejszy okres, ale dzisiaj chciałabym Wam przypomnieć o trwającym wyzwaniu w Szufladzie. Tematem tego wyzwania, które trwać jeszcze będzie tydzień jest:

BAJKA

Temat cudowny. Przygotowałam pojemniczek na wiecznie porozrzucane długopisy i kredki z kartonika po mleku.


Pudełko potraktowane mocno zepsutym gesso (ze wzgledu na skoki temperatury, gesso mi się zwarzyło i porobiły się grudki) farbą akrylową, glimmer mistem i fireworks ink sprayem.

Do tego cudowne zdjęcia jednorożców, wykrojnik z wycinanki, który posłużył mi jednocześnie za maskę, wstążka i guzik.


Prace do Szuflady możecie zgłaszać do 20 kwietnia w tym wątku.

A moje pudełeczko wędruje jeszcze na wyzwania:

Scrapujące Polki- AA/MM#26- kartonik
Crafty Catz - Animals
Fairy Fun Fridays -  Anything Goes
Wags 'n Whiskers - Anything Goes
Crop Stop Bows & buttons
Paper Shelter Challenge - - #59 buttons and bows
Scrapbook Sisters - #79 anything goes
Sisterhood of Crafters  -recycle, reuse, renew
Sassy Cheryl's -#110 Anything Goes



Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i za Wasze komentarze :* A dzisiaj jeszcze pokaże się post z moimi zdjęciami :D


Komentarze

  1. Wyjątkowo cudne pudełko i naprawdę bajkowe. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! This is FABULOUS! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘RECYCLE, REUSE, RENEW’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous altered item, Agnes! Thanks for joining our CropStop Bows and Buttons Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous card I love your image and your papers. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for joining us at crafty catz with your beautiful creation love the images
    linda x

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW.. How creative. Super adorable and I love the flower and bow.
    So glad you joined the Sassy DTeam in the anything goes challenge this week at Sassy Cheryl's. Good luck in the drawing.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! This is stunning. Beautiful work...such a great use of all of your supplies. Thanks for playing along with The Sisterhood of Crafters for our Recycle Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. How amazing thanks for joining us the paper shelter
    Hugs
    Kat xx

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing project! Thanks for sharing it with us on the CropStop Challenge! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione