sobota, 21 kwietnia 2012

Wyzwanie fotograficzne i artjournal

Witam serdecznie.
Kolejny tydzień zleciał mi niewiadomo kiedy. I znów zaległości.

Zaczynam od fotek kwietniowych:


Dzień 14: Cytat

W ten dzień wróciłam z pracy, a na lodówce rysunek mojego dziecka, z cytatem, który musiałam utrwalić :D


Dzień 15: Niedzielny poranek
Bez zbędnego komentarza...



Dzień 13: Something you found

Oj naszukałam się sekatora, ale w końcu znalazłam i mogłam poobcinać pousychane gałązki z moich drzewek :D



Dzień 14: How you feel today



Dzień 15: Sunset

Wieczorny spacer, przy zachodzie słońca....


Dzień 16: Flowers


Dzień 17: something you don't like


Dzień 18: hair

Nowa fryzurka Jasia :D


Dzień 19: Orange


Dzień 20: something you drew

Przykro mi, ale tu nie znajdzie się żadne zdjęcie :D


*   *    *

A na koniec wpis artjournalowy na temat zadany na Scrapujących Polkach: Nie bój się marzyć.

Zdjęcia z gazety, kółka z wycinanki, a kwiatki wykrojnikowe, potraktowane embossingiem i tuszami :D

Przyznam, że bardzo podoba mi się efekt. Wyszedł mi bardzo kolorowy wpis.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...