czwartek, 12 kwietnia 2012

Wyzwanie fotograficzne: kolejne dni

Witajcie kochani, ostatni znowu dopadł mnie brak czasu.... ale jestem. 

Dryszko, odpowiadając na Twój komentarz... hmm... nie wiem, kto wymyśla hasła, ale faktycznie, pokazując zawartość swojego portfela możemy zdradzić o sobie bardzo wiele. Ale jeśli ktoś byłby bardzo dociekliwy, to podobne informacje może znaleźć w necie bez pomocy takich zdjęć.. Niestety w necie zaczynamy być coraz mniej anonimowi, a jeszcze jeśli choć raz się zaistniało, np jako przedsiębiorca, to tracimy bardzo swoją anonimowość.....  

W każdym bądź razie frajdę mi sprawia robienie takich zdjęć, gdzie normalnie bym ich nie zrobiła, gdybym nie miała takiej potrzeby, a tak możecie się dowiedzieć trochę o mnie :D

Madziu, Aneladgam- jak tylko znajdę chwilkę, to specjalnie dla Ciebie pokażę (dla innych oczywiście też), jak wykonać prosto pudełeczko do opakowania właśnie takich lekko trójwymiarowych kart. Niestety w moim przypadku dawno koperty przestały sprawdzać się w funkcji schowania w nich moich kartek.

A teraz kolejna seria zdjęć:


Dzień 9: rodzina 


Dzień 10: napis na dłoni (z drobnym przesłaniem do Was). Mąż pozwolił się wytatuować :D


Dzień 11: białe i czarne 




Dzień 9: younger you 


Dzień 10: cold


Dzień 11: Where you ate breakfast




Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca mojego trochę przydługiego postu :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...